For at bygge en god ebutik op, er kundeservice en af de vigtigste elementer. Det er måden hvorpå du kan komme foran din ebutiks konkurrenter. Gør dine kunder glade og de vil blive loyale overfor din eforretning.
Her er en liste over ting du kan gøre for at give dine kunder den bedste ehandel service og oplevelse overhovedet:
10 trin til kundeservice i din ebutik
- Gør kommunikationen let
- Skab et bedømmelsessystem
- Lav klare købsbetingelser og bestemmelser
- Send altid en mail ud med at ordren er gennemført
- Hold fast i et professionelt udseende, men personlig attitude
- Gør det muligt for kunden at live chatte
- Sørg for at “tracke” dine varer fra forsendelse til kunden
- Kend dine egne produkter i detaljer
- Hold altid hvad du lover
- Gør det nemt at købe
Skal jeg fortælle dig en lille hemmelighed?
De ovenstående 10 trin var noget jeg bloggede om helt tilbage i 2007. Tro mig, hvis jeg bloggede om dem i 2017, så ville de stadig virke. Tror du mig ikke, så se det blogindlæg jeg skrev ovre på Webshop Hvordan bloggen.
I min verden er det sådan set bare almindelig sund fornuft – og god gammeldags fornuft holder for evigt.
Hvad er dit bedste trick til god kundeservice i webshoppen ?