Brian Brandt

Jyden der kalder en spade for en spade..

  • Online Strategi
  • E-handel
  • Søgemaskineoptimering
  • Google Adwords
  • Ebøger af Brian Brandt
  • Kontakt
Online marketing blog » E-handel » Fredagslinks – Uge 46

18. november 2011 by Brian Brandt 1 Comment

Fredagslinks – Uge 46

Denne uges fredagslink samler op på Digital Markedsføring i Holstebro, E-mærket, Webintegrator uddannelsen og så en interessant case om “path to conversion”.

DM11 præsentationer samlet her

Jeg var til Digital Markedsføring 2011 i Holstebro i tirsdags, og det var en fin dag med en masse spændende mennesker samlet på et sted, og samtidig en masse gode foredrag. Linket herover bringer dig til en oversigt over alle præsentationerne (dem der har valgt at dele) fra dagen. Men det rigtige guld ligger gemt i den omgang netværk der skete mandag aften på Fox&Hounds i Holstebro – her var alle foredragsholderne samlet, og jeg var forbi og fik en rigtig god snak med mange af dem. Der bliver delt guld sådan en aften.

Ærlig dialog om Webintegrator uddannelsen

Jeg har tidligere overvejet, om jeg skulle hyre folk fra webintegrator uddannelsen, så dette indlæg var egentlig meget interessant. Ligeledes ved jeg at min lillebror har overvejet det – måske han lige skal genoverveje en ekstra gang. Indlægget er kun omkring Syddansk i Odense, så andre afdelinger i landet kan jo have gjort noget bedre.

Diskussion om e-mærket

E-mærket er en underlig størrelse. De fleste webshop ejere jeg kender synes det er noget skrammel – men alligevel eksisterer det i bedste velgående, og har kørt et par kampagner der sætter frygt i masser af mennesker – noget jeg har oplevet flere gange at folk direkte har skrevet til webshoppen om at de er utryg ved at handle med en webshop der ikke er e-mærket.

Jan tager emnet op i et indlæg der har udviklet sig helt vildt i kommentarene.

Canal Digital har lavet en case over deres path to conversion

En super interessant artikel om hvordan bannere har sit eksistensgrundlag hvis man ser på hele vejen til en konvertering. De bruger retargeting rigtig meget, hvilket jeg tror det kræver for at det er virker allerbedst.

Filed Under: E-handel, Fredagslinks, Online Strategi, Webanalyse Tagged With: digital markedsføring, e-mærket, path to conversion, webintegrator

Comments

  1. P.H. says

    21. november 2011 at 16:19

    Dejlig samling historier, især diskussion om e-mærket er interessant, synes jeg.

    Jeg kan ikke helt finde ud af, om det er noget man savner hvis det ikke er der, eller der mere er tale om noget der bekræfter én i at man bare kan kaste sine kreditkort oplysninger afsted når man opdager e-mærket på en butik.

    Og så er det altid fedt når nogen åbner for posen og fortæller om deres path to conversion så man kan lære noget. Det beviser bare man skal arbejde seriøst med sin konverting hvis man vil noget!

    Svar

Skriv et svar Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Det bedste webhotel

Hvis du skal have en hjemmeside og gerne vil have et billigt, men stabilt og fornuftigt webhotel, så brug Simply (tidligere Unoeuro):

Suveræn Hosting

Det bedste Chat system

Powered by LiveChat

Seneste indlæg

  • Ny tilværelse som lønslave
  • 5 værktøjer jeg bruger i min online marketing
  • Hvad er min virksomhed værd?
  • Få dit barn til at lære via ipadden med Osmo
  • Jeg har splittestet Viabill og resultatet er skræmmende

Underkategorier

  • Iværksætter Generelt
  • Ledelse
  • Læserspørgsmål
  • Nyheder
  • Sociale Medier
  • Webanalyse
  • WordPress
  • Affiliate marketing

Evergreen indlæg

  • Excel som billigt regnskabsprogram
  • Regnskabs føljeton - lær alt det basale
  • 10 trin til flere besøgende
  • Lynkur
  • Hvordan man får en billig webshop

Andre ressourcer

  • Forside
  • Om Brian Brandt
    • Mine projekter
    • Online Marketing Rapporter
  • Kontakt Mig

Copyright © 2023 · Generate Pro on Genesis Framework · WordPress · Log in