Brian Brandt

Jyden der kalder en spade for en spade..

  • Online Strategi
  • E-handel
  • Søgemaskineoptimering
  • Google Adwords
  • Kontakt
Online marketing blog » Iværksætter Generelt » Hærværk begået imod plankeværk af arrig knægt

25. marts 2008 by Brian Brandt 12 Comments

Hærværk begået imod plankeværk af arrig knægt

Tjek lige denne lille arrige unge, som i mandags gik amok på vores plankeværk herhjemme i Skjern. Jeg fik ham på videobånd inden han stak af.

Hvis du kender ham, så fortæl ham, at han venligst IKKE skal ødelægge mere af vores plankeværk, og at han med hans hammer gerne må komme og sætte det op igen.

Filed Under: Iværksætter Generelt

Comments

  1. Thomas Justesen says

    26. marts 2008 at 00:30

    Det er da en hyggelig hjemmevideo, som du har fået i kassen der ;-)Har du fået fat i ørerne på den møgunge?

    Svar
  2. Mattias Skovhøj says

    26. marts 2008 at 07:54

    Jeg smed dig lige et indlæg på min blog om der mon er nogen der kender ham – selvom det nok ikke giver det store resultat.. Hvem ved!?

    Svar
  3. Lars Bachmann says

    26. marts 2008 at 10:15

    Jeg kan godt forstå du ikke fik fanget ham, man skal da være rimelig fit, for at løbe ham op 🙂 🙂

    Svar
  4. Martin H. Møller says

    26. marts 2008 at 10:51

    Pas nu på, at du ikke bliver sigtet for krænkelse af privatlivets fred 😉

    Svar
  5. Anders Saugstrup says

    26. marts 2008 at 11:43

    Morsom video – sidder og spekulerer på hvad den knægt havde af planer med dine planker: En båd, en sæbekassebil eller måske et bål?

    Jeg ved ikke helt om jeg synes det er en god idé at lægge ham på nettet. Han ligner en som har problemer nok – uden at alle på skolen skal til at drille ham med hvor dum han var at blive optaget på video.

    På den anden side, så gør det sgu nok ikke hverken fra eller til.

    Når du finder ham, så må du sørge for, at han kommer og hjælper dig med at slå de søm i igen!

    Svar
  6. Eva Maria Knudsen says

    26. marts 2008 at 11:26

    hej Brian,

    Øh… jeg undrer mig: Hvorfor åbnede du ikke bare vinduet og tog en snak med ham, i stedet for at begynde at filme? Han ligner da en, der trænger til en snak med en fornuftig voksen, siden han har behov for at afreagere på et gammelt plankeværk.?

    Andet spørgsmål:
    Jeg kan se, du har sponsorer på din blog. Er det det samme som annoncer? Eller hvordan fungerer det?

    Mvh.Eva

    Svar
  7. Brian Brandt says

    26. marts 2008 at 16:22

    Selvom jeg er en meget sympatisk person, så kan jeg altså ikke have ondt af knægten. Og at jeg ligger ham på youtube tror jeg ikke ødelægger hans verden, selvom vennerne finder ud af det, sikkert tværtimod.

    Jeg har aldrig haft intention om at melde ham eller andet, jeg ville bare lige hurtigt have et bevis på det var ham, ikke at jeg regnede med at kunne bruge det til noget, udover at kunne huske hvem han var.

    Da jeg har fået ham på video, går min kæreste jo også hen og åbner vinduet for at stoppe ham, men da stikker han hurtigt af. Så det ville under alle omstændigheder have været svært at få en voksen-snak med ham.

    Ser jeg ham igen, så vil jeg pænt bede ham om at komme og sætte plankeværket op igen, hvis jeg da ikke selv har gjort det inden (det er nu så koldt for tiden, så sikkert ikke ;-)).

    Svar
  8. Kitt says

    26. marts 2008 at 15:54

    Hej Brian
    Jeg synes jo faktisk, det er synd for knægten, at du lægger ham på nettet, for som tidligere nævnt her i kommentarerne, har han sikkert problemer nok i forvejen. En skam du ikke tog ham i opløbet i stedet for:)
    Mvh. Kirsten

    Svar
  9. Johnny says

    27. marts 2008 at 11:44

    Ja, man må ikke lægge denne type optagelser på YouTube. Det er vist ikke så længe siden, at en urmager fik problemer, fordi han lagde optagelser af en røver på YouTube.

    Sæt et billede af ham i lokalavisen med en besked om fødselsdag og åbent hus. Alle er velkomne til boller og sodavand.

    Så kan han slås lidt med det.

    Vi har selv det problem, at der ofte er nogen, der banker på vores dør eller vinduer om aftenen, og vi når dem selvfølgelig aldrig. De kan egentlig banke så tosset de vil, så længe det ikke vækker børnene.

    Vi har dog et bed med en stenkant, hvor nogle af stenene ligger løst, så jeg satser på, at synderen/synderne en dag skvatter og forstuver eller brækker en fod. Så får jeg sikkert også ballade, men hul i det. Man kan blive så frygtelig hævngerrig på idioter 😉

    Svar
  10. Brian Brandt says

    27. marts 2008 at 12:31

    Hvad er der sket med vores ytringsfrihed. Hvad er der sket med vores land. Ligesom jeg skrev om tidligere, så har frygten taget over i dette land.
    Det er snart amerikanske forhold hvor man kan sagsøge virksomheder fordi de ikke har skrevet, at man ikke må smide sin kat i mikroovnen…

    Jeg har ikke været ude på ballade over denne film, og derfor har jeg nu fjernet den fra YouTube.

    Svar
  11. Mattias Skovhøj says

    27. marts 2008 at 19:03

    Hold fast, vi flyver til planeten Pakistan!

    Svar

Trackbacks

  1. Kender du denne dreng? | Mattias’ iværksætterblog siger:
    17. januar 2009 kl. 14:30

    […] gode ven, online-iværksætter-guruen Brian Brandt Madsen, har for nylig optaget en lille video foran hans hus, af et barn, der øjensynligt ødelægger hans […]

    Svar

Skriv et svar Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Seneste indlæg

  • 5 værktøjer jeg bruger i min online marketing
  • Hvad er min virksomhed værd?
  • Få dit barn til at lære via ipadden med Osmo
  • Jeg har splittestet Viabill og resultatet er skræmmende
  • Kaster du også penge ud af vinduet?

Underkategorier

  • Iværksætter Generelt
  • Ledelse
  • Læserspørgsmål
  • Nyheder
  • Sociale Medier
  • Webanalyse
  • WordPress
  • Affiliate marketing

Evergreen indlæg

  • Excel som billigt regnskabsprogram
  • Regnskabs føljeton - lær alt det basale
  • 10 trin til flere besøgende
  • Lynkur
  • Hvordan man får en billig webshop

Andre ressourcer

  • Forside
  • Om Brian Brandt
    • Mine projekter
    • Online Marketing Rapporter
  • Kontakt Mig

Copyright © 2026 · Generate Pro on Genesis Framework · WordPress · Log in